diumenge, 30 de desembre de 2007

SOPAR DE GERMANOR

Bones a tothom,
ja acaba l'any i només hem fet un sopar, la meva proposta és fer un altre tan aviat com sigui possible, perquè veig que estem perdent la "xispa" de principi de temporada, ja se que els resultats no acompanyen, però no per això hem de deixar de fer coses, com més units estem i més bé i amb més conya ens agafem els partits, millors resultats tindrem, sinó mireu quan puntuavem, quan tothom estava de bon rotllo i ens fotiem uns dels altres (bueno tots de mi).
Jo m'ofereixo per fer el sopar a casa meva.
Espero resposta de tots i ens veiem dimecres a l'entreno.

PD. Comenceu a participar al blog, perquè el XP es fa un fart de escriure i posar coses i la gent no participa.
PD2. Qui és el cabr... que només fa que votar les meves croquetes a l'enquesta?
PD3. Podem fer amic invisible el sia del sopar.

Aquí deixo el vídeo de la lessió del senyor Salvi.

video

3 comentaris:

Antitot ha dit...

XP, hi ha una conspiració per no participar en el blog,jeje...
Jo penso que si ho amaneixes amb blogs més controvertis pujarà l'audiència: per exemple, un reportatge a les dutxes o un primer pla pectoral a la mestressa de qui ja tots sabem...o quasi tots...

Antitot ha dit...

Ahhh!!! Tema sopar ho trobo bé, sempre i quan el Dieguinyo no cuïni les croquetes i no juguem a una ruleta de xupitos amb el Sulin...

Sulin ha dit...

Pel pròxim partit intentaré fer un reportatge explicant gràficament perque li diem "marsupilami" a l'antitot. No posaré un comptador de visites que sinó no donarà a l'abast!

Pel que fa al sopar i a l'amic invisible em sembla molt bona idea, parlem dimecres per concretar dia. Haurem de portar barret?